Wah..Saksikan Trailer Fast 8 Ini. Watak Paul di Hidupkan "Semula" dari Lokasi Beliau Mati Kemalangan. Sedih Dalam Gembira.

Kita akan lihat bulan keempat tahun depan Tunjukkan Bahagian VIII siri filem Speed ​​Tanah Vuors Fast - Fast & Furious di dewan pawagam dunia , InsyaAllah. Ia seolah-olah bahawa bintang American Vin Diesel , berusia 48 tahun Mtmahs kebiasaan untuk sebahagian kelapan siri ini, yang mula dikemukakan sejak tahun 2001 dan masih berterusan , yang membawa beliau untuk menerbitkan imej pertama filem Fast Tchouqh Tanah Vuors 8 Alanstaqram lokasi beliau sendiri . 

Video Trailer pra tonton Fast Furious 8 boleh dilihat di SINI

Dan akan memulakan tayangan peristiwa Fast & Furious 8 tepat di 14 April 2017 , menurut maklumat rasmi yang disediakan kepada pasukan kami dalam orang-orang Arab GT, ia telah difilemkan filem ini di New York City , Amerika Syarikat.
Ia adalah bernilai menyebut bahawa ini bukan filem terakhir Puasa Tanah Vuors siri, ia dijangka menggambarkan dua bekas Faqaltsrih lain yang dibuat oleh pelakon terkenal Vin Diesel, yang dibintangi peranan dalam filem ini. Melibatkan dihormati orang-orang Arab yang mengikuti GT kami 

Adakah anda fikir kesinambungan siri ini akan mencapai keuntungan yang dicapai oleh Bahagian VII ? Yang didokumenkan post yang lepas , seperti Paul Walker , yang meninggal dunia dalam kemalangan yang malang pada akhir tahun 2013 .

Share this

Related Posts

First